13 Jan 2009

När man har svårt att somna kan man roa sig med sin kamera...

och ta konstiga kort på sig själv.

Tecknade lite menlöst här om kvällen efter alldeles för mycket plugg. Den är inte klar men det mest troliga är att det inte blir mer än så här på ett tag så ni får se den ändå. Vill att hon skulle se lite djuriskt farlig ut på ett hotfullt sätt. Vet inte om jag lyckades riktigt.

Ytterligare en bild på ett av mina påbörjade projekt. Jag kom av mig när jag insåg att jag inte kan läsa beskrivningar och hänga med på föreläsningar samtidigt. Men klar ska den bli förr eller senare.

Den tredje parten i ett par. Eller den andra blev inte riktigt som jag ville så jag gjorde en tredje och det här är den andra som inte passade riktigt med den första. Paret ligger inslagna än med sin ovetande ägare på annat håll. Jag har gjort ett par pulsvärmare till och har två påbörjade och fler planerade. Jag funderar på att sälja så om någon är intresserad av att inhandla ett par hör av er.

3 comments:

woa said...

Jag tycker verkligen om hennes intensiva ögon!

Lisbet said...

jag har svårt att förklara det och säkerligen är jag ute och slirar, men jag tycker det där porträttet påminner om mig! Försöker hitta de drag jag ser som jag fastnar i, men jag kan inte förklara

Svala said...

Lisbet: Hm... när du säger det så... nått med uttrycket kanske??

Moa: Hehe tack moa!