27 Jan 2009

Ikväll har jag gjort en anka som nog är en kyckling. En punk-kyckling...

4 comments:

Maria said...

Du vet precis vad som kan piffa upp i tentaförfallet ;)
Rolig den nedersta bilden i det förra inlägget är, gillar den! Förstår precis känslan.
kramar

Elin said...

Jag hitade en så fin bok idag när jag (egentilgen) letade kurslitteratur. Den hette Väldigt virkat, skriven av Erica Lurell. Du kanske redan har tittat i den. Hemskt fina små och stora saker, virkade örhängen till exempel.

Anonymous said...

Så söt :). Du är så kreativ. //Madde

Svala said...

Maria: Tack jag gillar den bilden också. Glad att punkaren muntrade upp i tentaförfallet ;)

Elin: Oh ja! den boken har jag väntat på länge. Biblioteket har köpt in den men den verkar inte ha kommit än =o( "Hur länge ska jag vänta?? Lääänge lååångt!"

Madde: Tack Madde! =o)