19 Jan 2009

Det är lustigt vad klara ögon man får när man har feber. Huvudet känns ju mest som ett bomulls stoppat skal. Jag lekte lite med färginställningen men i vilket fall som helst... Jag är inte riktigt så blek men nästan.

Och eftersom jag av någon anledning fått för mig att självporträtt är jätte roligt igen... jag har sådana faser med jämna mellan rum. Här är ett från i förrgår. Jag blir alltid förvånad hur mycket rött det egentligen finns i mitt hår. (Jag vet Lisbet... men ändå.)

Over and out från en febrig zombie.

3 comments:

Linnéa said...

Var det feber du hade? :( Dumt. Orkar du gå på seminarium imorgon?

Maria said...

gillar att man ser skrivbordet och lampan i ditt öga, snygg symbolik ihop feberögat...;)

Hoppas du kryar på dig!
kram

Maria said...

och datorn skulle det vara!(men ja, lampan också)