13 Dec 2008

Det har snöat massor och Lisbet det finns snö och blir över till dig när du kommer upp sen. Det är så där lagom kallt och lagom mycket snö också. Dagen började med en välbehövlig sovmorgon. Jag har så sjukt mycket att plugga just nu och är ganska stressad därför, som om inte det var nog har min pappa fått en liten hjärnblödning och ligger på intensiven i Mora just nu också. Han är bättre nu och behöver inte opereras i alla fall. Han blir dock kvar ett tag. Jag undrar återigen när det är nog?
Jag hinner inte göra så mycket kreativt. Virkar disktrasor på mina föreläsningar. Mer än så hinner jag tyvärr inte. Men jag skulle nog behöva.

Musiken i mina öron just nu:
Iron and Wine (fortfarande)
Elins tips Julia Kent
Horse Feathers som också var ett Elin tips för ett tag sen
Antony and the Johnsons
Ólafur Arnalds

No comments: