23 Nov 2008

Kakfatet till fikat och pysselstunden med fröknarna L och K idag. Fröken K var speciellt förtjust i de amerikanska chokladkakorna och det förstår jag, är även min favorit. Trotts att nästan allt på fatet tog slut har jag massor kvar. Någon som känner för en fika?

Pysselstund kräver att man tar med sig fikat ner på golvet så det blev dukning på små dukar, några värmeljus och så klart något att sitta på.

Förövrigt gick min morfar bort i fredagsnatt. Jag har aldrig haft en nära relation till honom och det var säkert två år sen jag träffade honom sist. Det har mest känts konstigt hela helgen och inte så mycket mer än just det. Men jag kanske är lite mer berörd än jag från början trodde. Jag känner mig bara så trött och dränerad. Ledsen är kanske inte riktigt rätt ord...berörd? Eller bara så trött...

Lisbet och herr M på olika vis båda... tack.

No comments: