26 Oct 2008

När man precis fått tillbaka förra hemtentan så får man så klart en ny samma dag. Ljuva tid... Jag känner mig lite smått uttråkad. Vi har den här gången fyra frågor var av en är att göra en SEMIOTISK bildanalys. Förvisso ska vi blanda in myt begreppet i det hela men bortsett från det är det inte något jag inte redan gjort och det känns så... lätt och tråkigt. Jag borde kanske inte klaga när det är lätt och vi har alldeles för lång tid på oss och jag slipper känna mig stressad över det men... äsch.

Förövrigt har jag inte gjort så mycket kreativt. Några pappersblommor, virkat en benvärmare, nystat garn eftersom jag fick massor massor massor av garn av mamma för ett tag sen och tja jag har kommit av mig lite. Troligtvis därför den här bloggen varit lite tom på sistone. Jag ska försöka skriva klart hemtentan ganska snabbt så jag kan ta mig någon dag ledigt den här veckan... kanske blir det något roligt gjort då.

No comments: