8 Oct 2008

Min dator la av, den är fortfarande elfel-knäpp och jobbig. Men nu skriver jag på en ny. Den är lite läskigt ny och stor och läskig och blank och... egentligen är jag för trött för att skriva något vettigt. Jag har haft datorsemester kan man väl säga och det har varit förunderligt skönt att "stänga av" omvärlden. Jag har hunnit så mycket och gjort så mycket skoj istället för att hänga på nätet med människor jag förvisso tycker om och känner men... ibland behöver man paus från allt.

1 comment:

linda said...

Jag veeeeet exakt hur du känner! Jag sitter också vid min nya mac och det känns skitläskigt. Den är verkligen blank och enorm...och visst känns det najs med en enorm fin skärm - men 24" är fan på gränsen till olidligt. Jag valde ju dator efter prestanda, och på iMac får man en större skärm ju mer minne ungefär. Jag hatar nya saker. Det är läskigt.