29 Oct 2008

Ja, det här är vad jag gjort idag. Skrivit hemtenta med andra ord. Mitt skrivbord ser i alla fall lite roligare ut än det gjorde sist och nu har jag ju faktiskt bara en fråga kvar och tentan ska vara inne nästa tisdag. Tjo!

Jag fick ett paket på posten idag också! Men jag höll på att få hjärtslag när det trillade ner på hallmattan... jisses. Väldigt väl tejpat och överaskande. Låt säga att jag har något att göra de kommande kvällarna. Tack herr M!

Ok, jag gör pappersblommor. Det är avslappnande och helt onödigt och därför gillar jag det, så ni får finna er i alla dessa bilder på blommor. Mamma visade hur man kan göra rosenknoppar i helgen också så jag ska pröva det någon kväll. De här över liknar kanske nejlikor?

Konstig blomma.

Tre rosor i blått, gult och rött.

En stor vit blomma som skulle kunna vara en pion om den haft lite andra former på bladen kanske?

No comments: