30 Oct 2008

Det har varit en dålig dag idag. Jag vaknade med huvudvärk och den har inte släppt än , det är kallt och min hals känns konstig. Så jag har inte skrivit klart den sista frågan på hemtentan istället har jag gjort allt jag kan komma på för att bli av med huvudvärken. Gått promenad, duschat, stretchat, pratat med Lisbet (brukade en gång i tiden vara ett ypperligt botemedel mot huvudvärk), stekt pannkakor samtidigt som jag gjort små piruetter (måste ha bra hållning när man piruetterar = slappna av och sträcka på axlar och nacke), försökt skaka av mig den och inget hjälpte så jag har gett upp och försöker sitta som ett litet ljus på min skrivbordsstol i stället. Jag försökte i alla fall skriva lite på frågan... Gissa vem som började frysa? Bilden ovan försöker visa att jag har tre par sockor och ett par benvärmare på mig och det och ulltröjan var hur jag började sen blev det...

...två par pulsvärmare och ett par torgvantar och efter det...

...blev det mössa, filt och te. Jag ser inte klok ut och det är jag nog inte heller när jag tänker efter. Jag bara hoppas att jag inte håller på att bli sjuk! Imorgon bör jag nog ringa min bovärd och tala om att mina element inte vill fungera. Ljuva liv...

2 comments:

Elin said...

"Jag ser inte klok ut och det är jag nog inte heller när jag tänker efter."

Dagens uttalande. Jojo. (Eller kanske klokare än de flesta).

Krya på dig.

Linnéa said...

Våra element funkade inte heller när vi flyttade in, och när bovärden kom berättade hon att de inte var aktiverade... Det låter väl inte så vettigt?