17 Jun 2008

Gissa vem som äntligen laddat kamerabatteriet och detta är vad jag ägnat kvällen åt. Något konstigt smycke jag fick för mig att göra av en skinnbit jag råkade ha liggande, min favorit lintråd och lite pärlor. Det blev... tja, något. Följer gör två av bilderna jag skrev om för några dagar sen. Det är kinesiskt tusch, rött bläck (droppat eller applicerat med tandborste, stålstift, pensel eller fingrarna )och maskeringstejp. Fotona är både suddiga och dåliga ljusmässigt men ni får hålla tillgodo ändå.


Text som form... dessutom bra sätt att avreagera sig. Tur att det är svårtläst.

Mitt broderi i sin nuvarande form. Det artar sig eller hur man säger.

Och se! Det kommer ljus ur fiskmunnen! Roligt att leka med kameran, som sagt, jag har äntligen laddat batteriet.

1 comment:

Maria said...

Nice tuschbilder! Gillade verkligen den översta. och grymt ansikte i den med texten! kramar