11 Jun 2008

Det har regnat. Jag tänkte "åh det regnar, jag vet jag tar en promenad"... Bortser man från att jag blev genomblöt i håret (jag tänkte att det är nog rätt trevligt att bli blöt i håret när det regnar) och fuktig om tårna (ok det var inte meningen men vad gör man när det lagom regnet bestämmer sig för att bli ett inte så lagom regn utan snarare en störtflod) så var det en ganska deprimerande promenad. Det mest självdestruktiva jag lyckas göra är alltså att gå ut och gå i regnkläder och glömma fälla upp huvan bara för att det kanske skulle kännas bättre då... vem försöker jag lura egentligen? Men åh andra sidan är det kanske mycket bra att det är det mest självdestruktiva jag kan komma på eller i alla fall tillåter mig själv att ägna mig åt. Och nää, det blev inte ett dugg bättre... Men det visste jag ju redan. I villket fall som helst så tänkte jag att jag skulle lagt upp lite bilder på broderiet som artat sig och på de något tejpiga, tuschiga och "hej-jag-är-en-erica-måste-få-avreagera-sitt-magont-på-något" bilderna. Men jag är för lat för att ladda kamerabatteriet och fotografera eländet. Så ni får nöja er med... ett något trött, tjurigt och självironiskt inlägg. Eller nått. Även om självironin är på en väldigt låg nivå... jag menar v-ä-l-d-i-g-t låg nivå. Och eftersom klockan nu är efter tolv och det plötsligt är 12 juni... Grattis på 21 årsdagen lillebror! (herre min get jag börjar bli gammal!) Nu ska jag ta min eviga symbicort och nasonex och lådsas att jag kan sova. Adjö och god natt.

No comments: