7 May 2008

Så här ser det ut när jag inte kan arbeta. När jag inte kan arbeta ja då krävs det radikala åtgärder.

Städning, organisering, om placering, utrensning, damsugning och undanplock alltså. Detta är halvägs på väg.

Men för det krävs förvaringskartonger som inte är fula... eller i alla fall mindre fula än skokartonger. Alltså fick jag lov att fixa det... heja sevetter och akrylfärg.

En till... som inte blev så bra. Den ligger i riskzonen för en omgång servetter och vit färg.

Och så en liten en också för alla trasorna...

Och vips var allt borta och det var ordning och reda...

Se så fint och alla pennor står i glasburkar, jo jag har diskat minst tio av dem idag...

Sorterade, lättåtkomliga och prydliga...

Jag kan erkänna att det börjar luta åt att jag är nästan, kanske, ganska, eventuellt klar... kanske. Jag vet inte. Men just nu kan jag inte göra något, det går bara inte.

3 comments:

Anonymous said...

åhh vad det kliar i fingararna efter att få ställa sina pennor i burka och saker i fina kartonger! tyvärr har jag visst inte lyckats försvara min rätt till ett eget "arbetsrum" (AAHAHHH det kändes läskigt!) men har ju säkt kurser så tror nog att jag får ett bra stort hörn att organisera i. Är det vit akryl tunt på servett?
Känner du dig klar så är du klar, annars är det bara ut och slåss igen! :) kramar Maria

maria said...

ha.. menade ju inte pennor i burka! Hur skulle det se ut egentligen? ;P

nina said...

Skojiga bilder! Ser fram emot att spana in det hela snart ... Jag tror också bestämt att du får komma till Arvika och hålla en intensivkurs i att göra fina lådor..