20 May 2008

Igår hängde vi vår utställning. Det gick förvånandsvärt smärtfritt och utan större problem. Här ser ni mitt verk på två lite halvtaskiga foton. Det ser betydligt bättre ut i verkligheten. Jag är nöjd och platsen jag fick var bra. Gå och se om ni har vägarna förbi!


Idag har vi haft vernissage. Det kom en hel del folk. Här har folk splitrats upp en del.

Vid mitt verk rätt sent. Enligt en av mina lärare ska en liten kille sprungit förbi och utropat något i stil med "oh!! Coolt ett hjärta!". Lite roligt när det är ett par lungor...

Mycket folk, här inte fullt lika packat som det var i början.

Var en del press där också... så håll utkik i lokalpressen och på lokalnyheterna! Kanske dyker vi upp.


1 comment:

Maria said...

Ser helt klart MYCKEt bättre ut i verkligheten, inte lika hattigt och slaffsigt! men visst var det häftigt att det var så grymt mycket folk och ett så bra tal! kramar