21 Apr 2008

Jag berättade för Maria hur det gått med projektet idag. Jämn lunk framåt ungefär men fortfarande ohyggligt spretigt. Hon frågade mig om det inte fick vara spretigt, och jo enda anledningen till att jag grumsar om det är ju att det är fel att vara spretig. Så nu har jag bestämt att släppa det för halva grejen med det här är ju att göra något som är mitt eget och inte göra det som är "rätt". Maria ställde en mycket bra fråga. (tack!!)

Idag har jag prövat "sitta-på-golvet-och-jobba" sättet. Det har funkat rätt bra. Jag har glömt hur mycket jag gillar att jobba mot nästan lodräta ytor. (heja stafliet) Det ger lite mer överblick och jag känner mig lite friare kanske Resultaten är dessa hittills...






vi får se om det blir fler. Någon till i kväll kanske

Jag har också uppmärksammat (igen) hur mycket jag ogillar hörnen på papperen. De är så kantiga och hindrande på nått vis.

No comments: